Fredag kväll

Ja nu var det fredag kväll igen. Och jag har typ ångest inför morgondagens jobb. Men det kommer gå bra, va så längesen nu bara så det känns ovant. Dagen har varit lugn och trevlig. Lussekatterna blev rätt så goda men förvirrad som man är med många järn i elden samtidigt så glömde jag pensla dom med ägg innan jag satte in dom i ugnen. Men men, dom är ju inte giftiga för det. Så går det när man ska ge Theo mat, laga lunch till sej själv o baka samtidigt.

Kvällen kommer att bjuda på Idol och Criminal minds som alla andra fredag kvällar. Lite snacks och cola också såklart. Nu ska jag lägga Theo.

Denna leksaken blev Theo väldigt förtjust i hos hans lilla tjejkompis Emma. Modellen hade tydligen utgått och kostade dessutom runt 500 kronor. Ett par dagar efter vi varit hos dom så besökte vi den nya second hand butiken här i byn  - Ella och pipens skattkammare. I denna skattkammare stod denna leksak och väntade på Theo. Kostade dessutom bara hundra kronor. Det kunde vi ju inte motstå såklart.

image175

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback