Första födelsedagen är slut

Nu är Theos första födelsedag slut och han sover så gott så. Han har blivit väldigt uppvaktad idag. Kort och paket kom postbilen med och många grattis samtal och sms och hälsningar här på bloggen har han fått. Mitt hjärtegull.
Min pappas morbror och hans fru skickade kort och en familj som är väldigt goda vänner till hela min familj skickade en jätte söt liten elefant som Theo började kramas med direkt. Sånt värmer i hjärtat.
Sen är det ju flaggdag idag också så alla flaggar för Theo! Och för min mormor som fyller 70 år idag, henne får vi inte glömma bort!

Nu vill jag (åt Theo) säga TACK ALLIHOPA! Kommer inte längre ihåg vilka jag har skrivit tack till så jag hoppas ni godtar ett tack härigenom!

image124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback