Ett års kalas och näsblod

Igår var det ett års kalas för barnen i föräldragruppen. Blev flyttat från förra veckan eftersom lilla Emma hade ögoninflammation då. Barnen busade och hade kul hela tiden förutom när vi skulle äta. Men det e då man märker att man lever och att man faktiskt har barn.
Theo ramlade med näsan i klinkergolvet och fick sitt första näsblod, stackaren.

På kvällen fick Micke en släng av maginfluensa. Trodde först att han kanske fått ta över förmågan att bli gravid i detta förhållandet eftersom det gick över fort. Men idag mår jag illa som jag vet inte vad och bara väntar på att det ska bryta ut på mej också. Ska passa på att vila nu medan Theo sover middag eftersom jag låg vaken från fem i morse och vred och vände på mej.


Kolla gärna in hos Anna som finns bland mina länkar om ni vill se bilder från igår. Smygreklam för dej Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback