Du räddade min dag!

Denna dagen har varit hemsk egentligen. Men Ida räddade den! Tack underbara vän.
Behövde någon att ventilera lite med helt enkelt.
I morgon blir det tjejkväll hos Malin. Tacos o Idol. Och så fyller hon ju år också så det ska firas såklart.
Dö skönt att komma ut och träffa lite folk och bara göra något annat.

Sen från och med söndag ska jag börja jobba lite, om jag får några tider vill säga. Det är väl lite blandade känslor när det gäller jobbet. Längtar tills man får något annat men tillsvidare får detta funka. Man kan ju inte skita i att jobba för att det är tråkigt lixom, pengarna är ju ett måste för överlevnaden. Jag vill klara mej själv, inte behöva leva på någon annan hela tiden.




Kommentarer
Postat av: Ivenho

Hihi lite rörd blir man allt =)

2007-11-09 @ 23:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback