Det händer grejer

Fick tag i en studievägledare nyss och han sa att "vi ska pratas vid och göra en studieplan om du kommer in, vilket du kommer att göra". Så den 10 januari ska jag börja läsa på distans till undersköterska. Sen kan man se vad man tycker om det, om man nu får något jobb på sjukhuset som jag vill, så kanske man läser vidare till sjuksköterska sen. Känns ju gott att få validering och slippa praktik inom äldrevården också eftersom man jobbat ett tag med det.

I morgon ska jag jobba, 8.15-17.15. Goa pengar blir det! När man inte är van att inte få någon lön alls utan bara från försäkringskassan så är ju allt ett plus om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Anna

jo, det är ju dagis som är problemet om man säger så. de vill att jag ska börja omgående sa hon ifall jag får jobbet men det finns ju ingen chans för det. men får se hur det går. klart du ska komma hit en dag! nästa vecka? kram

Postat av: fiorella

åh vad bra. Vet en som går den distansutbildningen och
jag tror hon gillar det.

2007-11-30 @ 13:03:14
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Postat av: sandra

wiiehoo. du klarar detta! :)

2007-11-30 @ 18:44:11
URL: http://www.finpixia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback