Dagen som gått & smittobäraren

Som vanligt så gick jag inte och la mej när Theo sov på förmiddagen. Jag satte mej vid datorn, blir ni förvånade? Nej jag menar väl det. Sen piggnade jag till helt enkelt. När Theo vaknade efter två timmar busade vi en massa. Micke kommenterade till o me när han vaknade att han vaknat till flera gånger av Theo´s skratt trots att han hade öronproppar. Så ni kan ju tänka er vad han skrattade då sötnosen. Eftermiddagen tillbringade vi på öppna förskolan och resten av dagen har vi varit hemma bara.

Jag funderar på om man skulle ringa och beställa en klipptid i morgon. Skulle vara välbehövligt. Ska gå till en frisör på Stråh denna gången efter många rekomendationer! 
Ska även träffa Ida i morgon, alltid lika trevligt.

Verkar som att många i föräldragruppen blev magsjuka efter i måndags. Kan det vara så jävligt att det var jag som bar på smittan och ändå så bröt det inte ut ordentligt på mej!? Med tanke på att Micke också blev sjuk så kan det ju inte vara någon av dom andra mammorna som smittade han lixom. För han träffade ju aldrig dom. 
Synd att man inte kan få ett litet pop-up meddelande - *pling*, "du är nu smittbärare - var god stanna inne och träffa ingen på tre dagar".  
Jag kan trösta er med att jag mådde också jävligt dåligt så jag la inte över allt på er andra i alla fall.


Vad tycker ni om mina konstverk?
image158

Kommentarer
Postat av: Therése

Haha dom är jätte fina :P

2007-11-23 @ 06:51:14
Postat av: Anna

ja du jonna jag tror allt att du är den skyldiga! hehe men det gör inget ju :) man kan ju inte hjälpa vilka baskilusker man bär omkring på. skönt att du slapp kräka i allafall. har något av barnen blivit sjuka? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback