tråk, tråk, tråk

Har kommit in i en väldigt "dålig" period, ingenting e bra! Tur man har prinsen som livar upp tillvaron! Räcker o få det där leendet på morgonen och se dom där stora ögonen som tittar på en för att man ska orka med dagen =) Jag vet att jag är världens bästa för Theo, men för övrigt känner ja mej verkligen inte som världens bästa tyvärr.

Tänker mycket på min syssling. Har aldrig träffat han trots att han bara bor några mil bort. Just nu ligger han nere i Lund och har fått ett nytt hjärta, äntligen! Hoppas allt går som det ska. Han e ju yngre än vad jag e och har hela livet framför sej. Ibland e livet orättvist.

Nu sover Theo, jag ska vika tvätt o platta håret så får vi se vad va hittar på sen. Ut och gå en runda kanske. Rensa tankarna i blåsten!

Kommentarer
Postat av: fiorella

haha nattlinne :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback