Söndagkväll igen

Klockan är nu 20.00 och jag har precis vaknat känns d som! Ingen höjdare att sitta o dricka till klockan 2 på natten när man har en son som vaknar vid 5 kan ja säga haha. Men kul va d =) Satt hos mamma o dom o spelade Med andra ord, det var ju hur kul som helst! För er som inte vet så går det ut på att man ska beskriva ett ord, fast med andra ord under tidspress då.. så e man 2 lag! Vilket liv d va alltså haha! Jag, Micke, mamma, pappa, faster Nettan, Annelie, Tim och Malin va d, tack för en underbar kväll! Tur man har sin älskade familj. Känns på något vis som man uppskattar dom mer nu sen man själv fick barn. Man har fått en helt annan relation vilket e väldigt kul. O brossan har skaffat tjej me, välkommen till familjen =)

Nu sitter man här ensammen o lyssnar på depp musik, sonen sover o sambon jobbar. Men idag uppskattar ja ensamheten till skillnad från annars! Vet inte varför men det e helt enkelt rätt skönt ibland.

Veckan har runnit iväg som alla andra veckor, i rekordfart. Hoppas d gck bra för Theo i tävlingen i fredags! Han e ju sötast i världen min prins =) Imån ska vi till BVC o det blir nog en glass på glassiären med om vädret tillåter. Annars e veckan rätt oplanerad, eventuellt aspö på onsdag o Vallby på torsdag me lite vänner o bekanta men jag vet inte, det får tiden utvisa.

Kommentarer
Postat av: fiorella

haha men jag hatar bara främmande barn så mina egna kommer jag inte irritera mig så över :D
Men du måste hålla med om att vissa snorungar är så påfrestande att man är på väg att gå i taket?

Postat av: * * F i o r e l l a * *

ush så hemskt. Men jag tror att det spelar ingen roll hur ens egna barn ser ut för man ser sina barn som guldklimpar :) Men de flesta barn kan väl vara söta, men när de beter sig som idioter så blir jag så irriterad o då kan jag inte tycka att de är gulliga.
Förhoppningsvis har jag mognat lite till den dagen då det är min tur :D

2007-05-28 @ 17:41:28
URL: http://fiorella.3w.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback