Prioritera

Jag pratar i telefon och fixar under tiden Theos gröt. Sätter fram den på bordet o pratar fortfarande i telefon. Theos pappa sitter vid datorn o Theo leker på golvet. Ser att gröten fortfarande står kvar efter en stund, kall o go. Övriga personer e fortfarande på samma plats som sist. Pikar lite.. "oj nu e gröten kall ju då värmer vi den lite till". Sätter in den i micron. Min mobil ringer så byter från den vanliga telefonen till mobilen. Theos pappa går o bäddar sängen. Gröten blir väldigt varm i micron. Jag lägger på, svalnar gröten med lite vatten och sätter mej o ger Theo mat. När ska män lära sej att se vad som behövs göras o vad som e mindre viktigt i vissa lägen!? Prioritera.

Ska väl dock tillägga att alla dras inte över en kant.

Återkommer med något roligare senare, kanske att min feta bil har gått igenom besiktningen om jag har tur =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback