Melodifestival

Man borde ju inte få kalla det melodifestival längre alltså. Det e ju som en maskerad där man tävlar om vem som sjunger o dansar roligast typ. Jag har sett tre av festivalens bidrag. Ukraina, Serbien och Sverige då såklart. Vilka skämt! The Arks låt e bra, men dom fjollar ju runt lika mycke som alla andra och därför kan ja förstå att en "serb" ser på dom som jag ser på serberna om ni hajjar va ja menar!
Nej, Måns skulle vunnit, helt klart ;) Nu e d bara o hoppas att nån stjärna räddar nästa års festival!

Jag hade jätte trevligt igår hos Linda, härligt me lite girl talk ibland! D behöver man alltid.
Idag e d cola o pizza som gäller. haha. Min lill prins sover så gott o ja ska snart städa undan alla grejer i köket o hallen för imån kommer vår käre målare o fortsätter med tapetseringen.

Om ni undrar varför d e dåligt me bilder så e den där kamera stationen inte inkopplad o ja vet inte hur man gör så har inte kunnat lägga in nya kort. ska se till så micke fixar d i veckan.

Kommentarer
Postat av: katta

jag höll tummarna stenhårt för måns! :) han hade tagit hem segern lätt som en plätt igår!

2007-05-13 @ 14:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback