Lillemannen nanar

Nu sover min lill prins och jag passar på att blogga lite, har varit dåligt me inlägg i veckan ju!
Men, det finns en anledning.. dom håller ÄNTLIGEN på att tapetsera om här! Tv-rummet och sovrummet är färdigt och hallen och köket ska han ta på måndag-tisdag. Såå härligt. När målaren skulle hjälpa min käre man att flytta på sängen så knäckte han hela sänggavlen! SMARTHEAD. jag fick gå o gömma mej o hyperventilera ett tag för jag blev så irriterad men när ja tänkte efter lite så tyckte ja d va ganska kul för en ny säng e ju aldrig fel =) drygt bara att man får stå för d själv. D borde målar jävlen göra! Men men, försöker vara sådär trevlig mot han men kan inte låta bli o lägga in lite ironiska pikar. När vi ändå köpte ny säng så blev d en ny byrå t sovrummet me. Kunde ju inte ha ek säng o bok byrå hehe. Så nu e d som ett helt nytt rum. Tänkte bifoga lite bilder när ja har fått upp nya gardiner me.

Ikväll ska jag till Linda o dricka lite gott =) hehe. Men blir ingen utgång för mej, har ju "morgonpasset" imån eftersom Micke jobbar helgerna nu! Så d får bli lugnt o sansat.

Tack Ida o Linda för visiten häromdagen, trevligt när folk kommer oanmälda, d förgyller dagen =)

När prinsen vaknat blir d nog en runda t stan i nya bilen. Tur man har en sån gentleman som lämnar finbilen hemma. Han fick ju trots allt ett riktigt vrålåk av mej som han kan köra med till jobbet. Man får ju inte va dum =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback