Korv stroganoff

Nu sover den lille krabaten, hoppas jag hehe.. Har inte vågat gå in o kolla än men han e tyst i alla fall. Jag vet inte vad jag tänker ägna kvällen åt. Micke ska övningsköra med sin bror och fixa till lite på den gamle bilen inför besiktningen i morgon. Blev inget Aspö idag och blir inget Vallby i morgon. Har varit på FSK idag men får ju inget vettigt ur dom människorna. Dom kan stoppa upp något där bak alltså! Vi får iaf pengar imorgon. Generöst av dom.

Idag har jag lagat korvstroganoff hemma hos mor min till hela familjen medan hon va o klippte sej o så. Blev jätte gott. Annars har vi mest fikat o inte gjort för många knop idag (heller). haha. Invigt min nya tvättmaskin och gjort ärt puré. Låter väl lockande?

trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fredag låter bra....tror inte jag har ngt för mig då :) Kan ju höras av imorgon!

2007-05-30 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback