Idol nisse

En sak är ganska roligt med Idol tävlingarna. Dom man hör på radion är ju Darin, Måns o Erik som har kommit på andra plats i tävlingarna. Och Danny med som kom typ 6:a eller vad de va. Men Daniel, Agnes och Markus tycker jag lyser med sin frånvaro!? Märkligt mycket märkligt. Vilket I-lands problem Jonna!!

Nu sitter jag här och väntar på att DH ska börja. Vi har precis käkat korv med bröd. Delikat kvällsmat det. Dagens väder va också helt underbart! Jag har tagit premiär doppet i föräldrarnas pool. Kallt som tusan va de men vad gör man inte för att vara först! Mormor och morfar kom idag och stannar till lördag och på fredag kommer min kära faster! Men man e ju inte så poppis längre, det e ju lilleman som gäller nu. haha!

Glöm inte rösta på Theo på fredag på Wachtmeister!!! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

ja men de va ju nästan en himla tur att jag inte vaknade då...Katten é ju inte så stort stöd om man säger så :)

2007-05-22 @ 20:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback