Home sweet home

Nu e d verkligen fint här hemma får ja lov o säga! Passade på att möblera om i köket med o så satte vi upp lampan över bordet o så. Så nu e d bara lite tavlor o nån hylla som ska upp med. Sen e d klart! Så idag har det varit storstädning, igen. Middag hos svärmor och annars mest mys med älsklingarna!

Nu sover pyret o vi invätar DH. Sen e d sova som gäller. I morgon kommer Malin o Benny på tacos. GOTT! Fredag blir d utflykt till Tyskland och på söndag ska ja t Angelica på Me and I party, kläder för er som inte vet.

Fick lite sommarkänslor när ja kikade in hos Fiorella så jag tog mej en diskussion med mannen min om vad som hända skall. 28-29/7 blir d en barn fri love trip t Strand Hotell i Borgholm. I mitten av augusti blir d semester t Danmark kanske, älsklingen vill ju till Vallåkra (Helsingborg - bilutställning) och då tänkte vi passa på o göra lite annat kul med. Annars vet ja inte riktigt vad d kan tänkas bli, sol (kanske mest skugga med prinsen haha), bad, grillkvällar och massa mys!

Jag känner på mej att jag snart kommer få en snigel på ögat, smitare som man e! haha.


Kommentarer
Postat av: fiorella

vad kul att man kan vara till lite inspirationshjälp :). Vi ska också troligtvis till Strand Hotell i sommar, fast vi har inte planerat något datum än :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback