Hissa och dissa

Idag skulle jag vilja dissa Zeta´s rapsolja för att den e så grymt äcklig o förstör den italienska salladsdressingen totalt! Det jag vill hissa är Tyskland för all denna goda billiga dricka som står i vår klädkammare nu =) (köpte även en riktig god olivolja till min dressing) Det är värt att hissa!

En annan sak ja skulle vilja dissa om vi nu ska fortsätta på de spåret. Det är alla "viktig pettrar" som tror att dom vet allt o kan allt! O nu menar ja inte om någon kommer o säger att 1+1 e 2 eller liknande, utan när det handlar om barn.. Det e jättelätt att uttala sej om barn innan man har det själv. Tro mej, jag har själv gjort det. Och visst vet man mycket och kan mycket men när man får barn då kan man allt.. OM SITT EGNA BARN. Blir som vanligt upprörd av att läsa ungmamma15´s blogg. Att folk har mage att gnälla över att hon har sin dotter i sittvagn. Kom tillbaka den dagen ni själva får barn o märker att det e skillnad på barn, en del e starka i ryggen tidigt andra inte. Ni borde åka t Babyproffsen o få er en kurs i barnvagnar o se att det finns ryggstöd som man kan ha i olika lägen osv. Nog om det

I morgon blir det Me and I party hos Angelica. Nu ska ja fortsätta njuta av min brie ost!

Kommentarer
Postat av: * * F i o r e l l a * *

haha antar att du har läst mitt inlägg i Ungmamma. Men
ärligt, är det inte liiiite tidigt att sätta ungen i sittvagn i 4månaders ålder? Rekomenderationen är ju att de inte ska sitta i sittvagn förrän de är minst ett havlår eftersom deras rygg inte är så pass utvecklad. Rätt mig om jag har fel :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback