Helg hela veckan

Känns som det varit helg jätte länge nu, och så blir det ju helg hela veckan eftersom Micke e ledig. Skönt!
I lördags va d 25 års fest, det va trevligt de. Åkte in till stan, började på play bar.. sen blev d schlager baren men så fort vi kom in gick vi ut igen o gick till piraten, vilket visade sej såhär i eftehand vara den kvällens största misstag! Va ju för fasen som o komma till barnens gård. Men men, man får ju ta d som d e o roa sej så gott d går i d läget :)
Igår va Ida o Patrik här o vi hade såå trevligt! Grillade flintastek o åt o drack massa gottit. Blev ju rätt "fjolligt" som vanligt när jag o Ida umgås, mycket skratt vilket inte va så bra för Idas lilla mun, hoppas stygnen sitter kvar idag hjärtat! Jag säger bara EDDIE! gapskratt. Det får vi göra om snart. Man va ju dock inte lika kaxig när Theo vaknade idag, tur mannen min gick upp så ja fick ligga kvar en stund.
Imån ska jag o Theo till Johannishus o besöka ett par kompisar som köpt hus där. Så mammorna o barnen från f-gruppen ska dit o fika! trevligt trevligt =)

Theo e på g med krypningen nu, så duktig e han =)
Just nu ligger han o sover hos sin pappa, blev lite sent idag för vi har varit på kalas på Hasslö. Nu e d chips, cola o DH som gäller! Sen sooova. Förhoppningsvis ända till klockan sex haha!

Kommentarer
Postat av: Ivenho

får jag ** ** ** ** hitler :) hahah. tack det var riktigt trevligt i måndags! pusselipuss

2007-05-03 @ 10:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback