Våffeldagen

Snart får nog någon slå mej i huvudet o säga att du e d faktiskt dags att börja packa!
Jag har helt enkelt skit mycket att göra egentligen, men skjuter bara på allt.
Idag ska ja bara njuta av det fina vädret o äta våfflor tänkte jag.
O kanske man skulle ta sej en glass på glassiären med! gott.

Ska helst innan onsdag ha hunnit packa ner alla köksgrejer o så iaf o putsat alla fönster.
det är mitt mål!

Tack för igår, va verkligen jätte trevligt. Blev ju då ingen utgång eftersom jag hade
glömt mitt leg i Nättraby. Men de gjorde inte så mycke, kom ju inte ut förrän klockan
va en halvtimme innan stängning ändå så. Riktigt trevligt var det iaf. Kul med lite nytt folk me.

Faktiskt så är jag riktigt besviken på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

*SPARK I RÖVEN!!!* Sätt fart med dig, illa kvickt! Jag packar för fullt!! hehe puss

Postat av: sandra

*SPARK I RÖVEN!!!* Sätt fart med dig, illa kvickt! Jag packar för fullt!! hehe puss

2007-03-26 @ 13:55:16
URL: http://sandraolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback