Tillbaka

Nu är jag tillbaka på blogg.se och tänkte bli lite flitigare på att blogga!
Kände att jag blev sugen på att skriva av mej lite. Trots att jag har lunarstorm (blää)
och familjeliv att också skriva några rader på ibland!
Detta är min blogg, där skriver jag vad jag vill utan att någon ska bry sej om det.
Men vad ska man förvänta sej av Karlskrona!? en läser o sen vet alla det!

Man läser ju endel bloggar om dagen hehe. Kul faktiskt o se vad folk har att skriva om. Vad
olika man är! Blev lite avis häromdagen när jag läste om någons köksplaner. Vill också ju! Men
det får vänta några år tills det finns ekonomi till dröm huset. Va en som sa en bra sak att man behöver
ju inte ha så bråttom o sätta sej i ett hus bara för att man ska ha ett hus. Utan ska det va hus
så ska d jävlar i mej va lyx me :) hehe. Såå, alltså har vi lagt husplanerna på is ett tag framöver o nöjer oss
med vår fin fina uteplats vi får snart!
En del skriver mest o klagar tycker jag. Tror nog att det beror mest på avundsjuka oftast!

Mitt liv kan iaf inte bli bättre för tillfället tror jag inte! Håller på o sälja av massa skit nu inför flytten.
Har blivit av med det mesta av dom stora sakerna i alla fall. Men köksbordet e tyvärr kvar =(
Har ju köpt ett nytt stort fint ekbord! Längtar bara tills man får sitta vid det med. men snart bara en
vecka kvar ju!

O för o inte glömma.. THEO.. världens underbaraste! vad skulle jag gjort utan dej!? Mitt liv fick helt
plötsligt en stooor vändning. Det är mycke mys, lek o bus men också mycket jobb. Men tro mej, det
är det värt! Just nu får lillprinsen sin kvällsmat av hans pappa o sen e d mys för vår del!
Egentiden e ju nog så viktig. Både för oss tillsammans o var och en för sej. Så det är underbart
att ha kvällarna tillsammans! Man tar ju verkligen till bara på den tiden nu, mer än man gjorde innan.

Theo är 4½ månad nu. Gud vad tiden går! Han snurrar på golvet o "pratar" o skrattar högt. Har precis kommit
på att det är jätte kul att räcka ut tungan o "bubbla" lr vad man ska säga.. sådär så d låter lixom =) ja ni hajjar nog.
Goo bit!! Tänkte lägga ut en bild så ni får se underverket me. Inte många av dom "gamla"(!?) vännerna som ens vet hur han ser ut tyvärr ju! så stolt som man e så får man väl skylta lite.

Nej nu ska jag gå o pussa prinsen godnatt!

image5

Kommentarer
Postat av: fiorella

Skoj att du börjat blogga igen =). Hoppas på många uppdateringar framöver.
Theo har likadan body OCH babygym som saga..proffsigt :)

Lycka till med flytten och hoppas allt är bra med er

Postat av: sandra

Theo är så söt! mamma upp i dagen! Kul att du är tillbaka igen :D puss

2007-03-21 @ 21:03:37
URL: http://sandraolander.blogg.se
Postat av: Emmzy

Vad skön han är er lille kille. Kul att läsa din blogg! Kram

2007-03-29 @ 20:47:02
URL: http://emmzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback