IDA!

Idag klockan elva ska nya lägenheten besiktigas. Vet inte hur det blir med
inflyttning riktigt än, beror på när det ska renoveras och så. Men förmodligen så
börjar vi redan idag att köra ut grejer :) Ja, ni som känner mej vet ju hur otålig jag e...

Och nu, till rubriken.. IDA!
Fasen vad trevligt det var igår, pratade oavbrutet i flera timmar om allt
mellan himmel o jord. Ändå att man inte träffats så ofta på sistone så känns
det lixom aldrig konstigt med dej. Du e lixom den enda som verkligen lyssnar o
frågar o som ja känner att ja kan prata med om allt.
Hoppas det kommer vara så länge länge till :)

Nu ligger Theo på golvet o leker o har precis ätit frukost hehe. Han är  väl den enda
som inte bryr sej om att allt e en enda röra här hemma hehe.
Väntar på en remiss till Barn avd. så vi kan få veta om det är mjölk allergi eller inte som
han har, annars behöver man inte plåga han med den äckliga vällingen menar ja! stackaren.

Kommentarer
Postat av: s.olander

åh, hoppas inte det är mjölkallergi. Jag har ju nästan precis varit & tagit blodprover & dom konstaterade det jag har konstaterat i 5 år, att jag är laktosintollerant. Hoppas inte sötnosen får samma problem!! Hoppas allt annat är bra, och att ni kan flytta så fort som möjligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback