Fredagsmys

Idag är det då fredag. Blev fredags middag i Nättraby, vilket har blivit en tradition senaste
månaderna =)
O nu e vi hemma o myser. As usual =) 
Mammalivet innebär mycket hemmaliv. Men! Nu kommer vi till ett stort MEN här hehe..

- Att vara mamma innebär ju ett stort ansvar. En familj utan en mamma är som en fot utan stortå som någon sa haha. Det innebär ju alltså att man måste hålla ihop sin lilla familj =)
- Jag är inte bara mamma. Jag är också exempelvis sambo, kompis, dotter o syster. Alla delar av mej måste underhållas!
Precis som att det är viktigt att jag och min käre man får tid ihop för att vårda kärleken så är det viktigt
att var och en får egen tid på tu man hand så att säga!
Vi är alltå öppna o lyssnar på varandras behov! Jag sitter ju lixom inte fast kedjad hemma.
Jag är ute dagligen o träffar mina (mestadels) nya vänner. En helt ny värld har öppnat sej. Har aldrig träffat
så mycke nytt folk på så kort tid. Verkligen roligt!

MEN - tråkigt att man glidit ifrån dom gamla får jag ju också lov att säga.
Denna veckan har jag träffat både Ida och Linda, det var himla skoj. Trots att jag inte är en i gänget längre så vill
jag iaf säga att ja saknar er! Allt vi gjort o haft ihop glömmer man inte.


Kommentarer
Postat av: sandra

och jag glömmer inte dig heller, det är bara så mycket nu, efter allt är någelunda upptrasslat så kommer jag & hälsar på! om inte annat så får ni ju komma & kika på huset! Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback