Sol eller inte sol?

Tyckte att det kändes lite skumt att ligga ute o sola samtidigt som man hör åskan en bit bort så jag bestämde mej för att blogga lite. En liten snabb uppdatering om dagarna som gått. I torsdags blev de en snabb runda på lövmarknaden, fråga mej inte vad jag gjorde där egentligen. På kvällen blev det jobb 16-21 med Fia så det var trevligt! När jag slutade vid 21 så kom mina föräldrar in med s60´n o lämnade den och min lillebror till mej så körde vi o hämtade upp hans vän Robin och min vän Ida, sen bar det av till Öland för att lämna av dom där. Klockan TOLV va vi framme, jädra kö.. tog en och en halvtimme om inte mer från bron till lundegård. Kom hem igen vid kvart i två sen fick jag sov morgon som tur väl var =) Midsommarafton firade vi tillsammans med Angelica, Tommy, Theo, Anna, Andreas, Agnes o Wilma i Hässlegården. Mycket trevligt, jätte god mat o lite sällskaps spel o så. Fick ju tyvärr åka hem rätt tidigt eftersom jag skulle jobba vid sju dagen efter däremot. Gårdags eftermiddagen och kvällen tillbringade vi hos mina föräldrar eftersom min pappas morbror och hans fru var här på besök. En sak som e rätt rolig e att deras dotter fick en son samma dag som vi fick Theo =)
Theo han klättrar överallt nu. Reser sej upp mot allt o släpper o tror att han kan gå iväg, vilket han inte kan. Man får va överallt o försöka förhindra de allvarligaste olyckorna. Men lite smällar får man ju ta annars vore det väl konstigt. En liten vilde e han mammas älskling. Just nu sover han och då får man ta till vara på tiden för det e inte ofta han gör d så nu ska jag fixa o dona lite annat innan han vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback