Missuppfatta ej

Missuppfatta inte det jag skrev om att vara mormor osv i förra inlägget. Skriver samma som ja skrev till Fiorella här : det spelar givetvis ingen roll om man bli farmor eller mormor. Men mamma - dotter relationen e ju alltid något speciellt och jag ser ju nu i min egna situation att det e skillnad på min familj o mickes när d gäller relationen till Theo. och jag tycker det e tråkigt att det e så. Men som jag skrev, det blir ju vad man gör det till. O min blivande svärdotter kommer inte slippa undan mej ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

Jonna, här ses vi härdanefter (eller hur det nu stavas!) puss på dig & ge theoleo en stooor kram från tantsandra!

Postat av: fiorella

Då fattar jag :). Trodde du menade att du blev skrämd av tanken av att bara bli farmor, inte mormor :). mohaha.
Lätt att missuppfatta när man läser på nätet :S

2007-06-11 @ 23:23:54
URL: http://fiorella.3w.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback