hata, hata, hata ON OFF

Jag blir så trött på ON OFF alltså. Igår när jag gick in i butiken tyckte jag inte om den men när jag gick ut ur den så hatade jag den! Mitt kvitto på min mobil har råkat komma bort och jag skulle kolla om det gick att lämna in den ändå för dom borde ju kunna se på något vis att den e köpt där. Och jag drog ju mitt ON OFF kort när jag köpte den så det måste ju lixom va registrerat. Då kostar det 100 kronor o göra en "kvitto sökning". Visst 100 kr e inte så mycket men ja tänkte att ja kunde leta lite mer grundligt då sa jag till tjejen där.
Då säger hon: Men du måste ju veta vad kvittot är eftersom du har ett abonnemang.

Jag: Nej jag använder inte abonnemanget och jag vet inte var kvittot är, det har kommit bort. (och varför i hela fridens namn måste jag sitta o stirra mej blind på kvittot för att jag har ett abonnemang tänkte jag!!??)

Hon: Men vi måste ha rätt mycket uppgifter för att kunna ta emot telefonen, du vet vad det är för telefon du har va?

Jag: KLART JAG VET VAD JAG HAR FÖR MOBIL. *duktigt irriterad* (nej, råkade visst glömma bort vad det är för mobil jag använder dagligen. Skulle sagt att PIN koden glömmer jag då definitivt inte heller bort för den får jag slå in sjuttio elva gånger om dagen eftersom den stänger av sej hela tiden. Det är lätt att vara efterklok.)

Hon: jaja.. *mummel mummel*

Jag gick. Idiot ställe, ska aldrig mer handla där.

Kommentarer
Postat av: * * F i o r e l l a * *

Onoff och resten av alla elektronik affärer kan ta sig i anus tycker jag!
hihi, jag har ingen aning om vad jag har för mobil :p Bara att det är en nokia. hihi

2007-06-27 @ 17:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback