Gnälligt o snorigt

Theo har fått öroninflammation och är jätteförkyld. Dom timmarna vi sov i natt var ganska så lätträknade. Hoppas på att denna natten blir bättre med tanke på att han fått penicilin nu. Thilda har varit här idag, vi har bara varit hemma o lekt o ritat o så! Mickes mormor va här på besök också så då fick man ju anstränga sej att baka en paj. Fick den inspirationen från min kära vän Ida, verkligen synd att de körde ihop sej idag hade velat träffa tjejerna =) Men det kommer ju fler dagar.

Nu ska snart Theo sova och jag o min käre sambo ska käka lite grillad kyckling, potatis sallad och coctail tomater. Ska bli riktigt gott, sen blir de popcorn o sängen i tid!

Vad är det för idiot som kommit på att sista delen av Medicinmannen ska sändas 22.25 ikväll!!?? Vilket stjärnskott.
Min video befinner sej nämligen nån helt annanstans än i ett uttag så man kan spela in, men men får väl be mamman min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback