Tvärtom-Jonna

Dom flesta brukar ju städa undan o så på kvällarna för o ha d fint när man vaknar, eller när man sover, eller varför? Själv föredrar ja att göra det på morgonen när vi går upp för att fördriva tiden vid den tiden på morgonen då det inte finns någonting att göra! Just nu behövs Theo´s flaskor diskas, det står ett antal glas i diskhon, det står två tvättställningar med tvätt på golvet och här sitter jag o latar mej med laptopen i knät o persiennerna nerrullade (nej, jag är inte rädd att grannarna ska se att ja porrsurfar för det gör jag inte) och bara njuter av ensamheten o tystnaden. Helt oberörd av all skit omkring mej som (tyvärr) inte kommer att springa iväg i natt utan snällt väntar på att ja ska ta nya tag imån efter ja fått min skönhetssömn!


btw min klädsel har gått upp 20 kr till. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback