Tvångstankar

E ju helt sjukt vilka tvångstankar man har egentligen. Typ att man måste ha en jämn siffra när man ställer in volymen på tv, stereo eller vad det nu kan tänkas vara. När man tankar så måste det vara antingen exakt en viss liter eller summa beroende på vad man känner för den dagen. Har fortfarande inte växt ifrån det där med att man inte får gå på A brunnar. Fler som e lika knäppa som jag?


Måste avreagera mej innan jag går o lägger mej. Jag hatar mina grannar!!! Just denna dag har varit hemskare än hemskast. Dom väsnas så man tror att taket ska trilla ner vilken sekund som helst. Låter som en hel flock elefanter har släppts lös där uppe. Tror ni man kan få dom vräkta om man går med i Hyresgästföreningen?? haha.
Varför kan inte "vårt" hus bara dyka upp.. en eller två plan spelar ingen roll. Ca 150 kvm blir bra - 4 sovrum, 2 toaletter/badrum, kök, vardagsrum, allrum.. gärna lite öppen planlösning. Men lte avskildhet vill jag gärna ha. Lite mer än ett duschdraperi mellan köket o duschen så att säga! En inglasad altan, soldäck, garage. Listan kan göras lång antar jag. Såååå, simsallabim....snart blir drömmar verklighet. Hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback