tråkigt

Jag har knappt kommit ur sängen idag. Va uppe o gav Theo välling vid sex, sov till åtta, gick upp o myste me han sen kom hans morfar o hämtade han vid nio typ. O nu ligger ja här - ensam, sjuk o uttråkad. Men skönt att ladda batterierna lite, samtidigt som ja saknar min prins så. Ska hämta han vid tre tiden tänkte jag. Nu ska ja nog försöka få i mej ngt o äta, har inte ätit sen igår på morgonen sen ska ja ta en dusch så kanske man känner sej som en människa igen.


Har glömt nämna det men Theo kom fyra i fototävlingen i hela Sverige. Inte så illa pinkat!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Näää det var verkligen inte dåligt :D vilken guldklimp lixom :)

2007-07-26 @ 15:46:55
Postat av: emmzy

Haha usch ja, det är mycket man lär behöva inse när man får barn. Sex går ju an att gå upp när man ska jobba eller göra något skoj. Men vaaarje dag :) tur att de positiva sakerna är så många fler :) hoppas du kryar på dig

Postat av: Jonna

Tessan: Ja han e min lilla guldklimp :) tack för i lördags! :)

2007-07-30 @ 07:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback