Sovmorgon

Theo beslutade sej för att sova till halv åtta idag, inte mej emot. O nu sover han igen min lille prins. Så ja passar på att blogga lite helt enkelt. Sitter här i soffan med datorn i knät, lyx ju =) I morgon blir det utflykt till Kristianstad för mej o Theo. Ska hälsa på Anna o lilla Casper. Åka tåg, får väl se vad Theo tycker om d! Tänkte shoppa lite där, hoppas det finns lite annat som inte finns här. Tycker inte d e kul o ha samma kläder som alla andra på min lill kille. Han måste ju vara liiite speciell ju =)

Idag ska ja minsann se till så ja får reda på hur det gått i foto tävlingen nu måste det ju vara färdigt. En resa hade ju inte suttit fel lixom! Vilket skitväder, det e ju inte konstigt att folk tar livet av sej. Nej fy vad hemsk jag e.

Nu fick jag ett erbjudande om o åka t wämö parken, det tar vi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback