Solen tittade fram

Nu har jag precis sett en film - I see you. Bra och rolig faktiskt, om en familj som filmas med web kameror o blir stenrika när de visas på nätet mot betalning. Kanske kan bli min nya affärsidé??

Blev en rätt så härlig dag eftersom det var lä på föräldrarnas baksida. Så Theo nakenfis kunde plaska lite i vattnet som vi hällde i gummibåten och på så vis kunde Theos mamma sola sej utan att behöva anstränga sej det minsta. Men visst, solen tar ju ändå om man springer 13 varv runt huset.
I morgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra, beror ju lite på väder och vind. Man orkar inte riktigt bry sej längre. I början av sommaren va jag verkligen nere. Efter några dagars sol är man ju inställd på att så ska hela sommaren vara nu. Så man flyger upp när man vaknar o kollar ut.. regn, regn, grått, trist, blåser storm.. efter sisådär sjuttio elva såna upptäckter bakom rullgardinen höll jag på att slita av mej håret. Nu har jag insett att håret är värt mer än så.

Kommentarer
Postat av: Sandra

heeej! nej det är [email protected] som du får skicka till. skriv vilka färger & om det är något särskilt du skulle vilja ha.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback