Skärpning på torpet!

Vad dålig jag är på att uppdatera. Fy Jonna! Jag funderar seriöst på att gå in ännu lite mer för detta bloggandet o göra en lite mer personlig blogg. Men det finns ett problem, jag vet inte hur man gör. Attans bananer. Så ni får väl helt enkelt leva med denna tråkiga.

Senaste dagarna har bara varit allmänt kaos tycker jag. Börjar tro att varje dag är fredagen den trettonde. Orkar inte ens berätta allt som hänt. För o inte tala om hur uttråkad man blir av att det aldrig e något fint väder så man kan sitta ute o mysa om kvällarna. För det e ju lixom aldrig något bra på teven heller.
Den enda dagen det är något man kan glo på på teven e onsdagen - What about Brian såklart. Vad ska man göra om kvällarna? När man oftast e ensam eftersom sambon jobbar skift.

En liten Theo update också kanske :) Kommer ju knappt ihåg vad man redan skrivit, det händer ju grejer hela tiden. Han försökte hänga sej i köksbordet idag o dra sej upp, sötnosen. Personligen tycker jag att soffbordet är i mer lagom höjd för han att traska runt vid, men han vill väl ha nya utmaningar han också. Trappor har han börjat klättra i, nemas problemas. O han tar sej ut på altanen själv utan problem, så fin teknik så. Är ju en ganska hög "tröskel" ner. Duktig e han min prins! Har även börjat vilja äta själv o när man ger han dricka ur ett vanligt glas så dricker han jätte duktigt. Alltid en bra merit när mamma glömmer pip muggen hemma! För det är ju mamma som glömmer, harkel, inte pappa....

Kommentarer
Postat av: Fiorella

en del bloggare som tycker det är kul med bloggdesign brukar erbjuda sig att fixa andras bloggar som en kul hobby. Ett litet tips bara ifall du vill göra om den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback