Shrek

Såg nån reklam på TV innan om Shrek (nej, jag har fortfarande inte sett den filmen *skäms*) och kom då att tänka på en kul stund i mitt liv! Det var jag, Ida, Linda, Katta o Sandra (tror jag, rätta mej om jag har fel!?) som var ute o åkte bil - inget ovanligt på den tiden. Vi maxade stereon när just denna låt kom, någon låt från Shrek. Men vilken var det?? Vi sjöng så taket höll på att lyfta o när jag kom o tänka på det innan så blev jag sådär varm i hela kroppen, kände lixom samma glädje nu som då =) Härliga tider!

Det är såna minnen som gör dessa mörka tråkiga dagar (då man förstår varför folk tar livet av sej) ganska ljusa trots allt!

Blev inget Kosta idag, eventuellt i helgen.

Kommentarer
Postat av: * * F i o r e l l a * *

oj då. haha jag trodde det var du :) Men skriv alltid din blogg när du kommenterar i min blogg så jag vet :). haha

2007-07-12 @ 22:48:39
Postat av: Linda

ja de va tider de :)

2007-07-13 @ 12:20:44
Postat av: katta

ja va tusan va d för låt! :) va det inte i need a hero? fan vansinnig häromdagen hittade ingen bebispresent ju! d bästa vore nog om du hängde me på stan o hjälpte mej? :)

2007-07-14 @ 12:58:12
Postat av: sandra

Katten har rätt, det är I need a hero. Jag är på om vi ska göra om att! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback