Positivt

Nu sitter jag här och försöker uträtta lite grejer medan lilleman tar sin fömiddags lur. Fick faktiskt sova nästan till klockan sju idag. Men både fredag och lördag fick jag sovmorgon till nio!! Bara lite välling vid sex sen somnade vi om, de tycker mamma om =)
Men man får se det positivt, när vi går upp tidigt får vi fler sol timmar än alla sömn tutor som går upp typ nu.
Ni har nämligen missat två timmar med klarblå himmel! TJI FICK NI.
Detta kanske kommer att betyda att jag blir en av dom som slipper gå och köpa antidpressiva medel pga vädret.


Tänkte passa på att bjuda på en bild av tårtan jag gjorde förra helgen.



Kommentarer
Postat av: sandra

MEEEEEEN, god tårta!!

Postat av: Tessan

hehe så tjusig tårta :)

2007-07-31 @ 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback