Populär

Vad ska man skriva om för att få flera hundra läsare om dagen? Det krävs nog lite mer än privata intriger o vardaglig nformation då va? Kanske räcker o skriva att jag har Frank Dandy trosor på mej? Eller måste man ha Dagens outfit bild också? Nej, jag tror jag håller mej på samma nivå som förr jag!

Som vanligt så regnar det. Man börjar vänja sej. Eventuellt så befinner sej jag o Theo på sydligare breddgrader inom den närmste månaden. Får se hur det blir. Vill egentligen inte utsätta han för den värmen men det finns ju risk att man gräver ner sej o blir deprimerad av detta vädret. Kanske skulle ta o jobba imån för att få lite omväxling? Idag blir det kalas iaf och det ska bli trevligt.


Vad tänker du med? Varför gör du såhär? Den stackarn har ju inte bett om detta.
Kommer aldrig att förstå honom när det gäller en sak, så e det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback