Öppen eller inte öppen

Har fuderat lite på att skydda bloggen med lösenord. Känner att jag skulle vilja skriva av mej på ett mer privat sätt, men samtidigt är jag tveksam. För då skriver jag ju inte för någon annans skull och då behöver jag ju inte skriva alls. Kanske. Jag skriver ju visserligen inte för någon annans skull nu heller men e ju kul me en massa besökare o lite kommentarer här o där.

Theo sover, jag sitter här med popcorn skålen brevid mej (tro det eller ej hehe) och Micke e på äventyr. Trist att va ensam men det får väl gå an. Idag har vi varit i lekparken. Theo fick leka med Thilda o Jonah o vi mammor fick prata lite strunt. Bra att kombinera nytta med nöje! =)
Efter det blev det stranden, hade inte samvete att sitta inne när solen lös som aldrig förr! Theo gillar verkligen o va på stranden också så det är härligt. Han älskar att plaska i vattnet, krypa runt o kika på allt o helst stoppa allt i munnen också. Har verkligen varit dålig på att ta kort på sistone *skäms* Från och med nu ska kameran med överallt.

På söndag ska vi fira Mickes lilla Thilda här. Har köpt rosa marsipan m.m till tårtan idag. Jag har väl nämnt tidigare att jag planerar att bli en jävel på o göra tårtor? Vi får väl se hur resultatet blir. Lovar att fota!
Annars blir helgen lugn. Sol, bad (hoppas hoppas, men skulle visst komma oväder?) och mys med familjen. Kanske en tur till ikea imån förmiddag om vädret inte vill som jag.

Kommentarer
Postat av: Fiorella

Jag vill också bli en kung på att baka tårta. Man kan göra så mycket fina tårtor, bara man har fantasin och tålamodet. Jag hoppas jag har det den dagen jag ska ge mig på att baka tårtor. Har ingen anledning att stå och baka sånt just nu för tillfället : ) Lycka till

2007-07-21 @ 14:31:28
Postat av: Tessan

Blev d ngt ikea då?? :)

2007-07-22 @ 20:48:28
Postat av: emmzy

Öppen såklart, jag tycker det är trevligt att läsa om vad du och Theo har för er om dagarna :)fast jag håller med dig om att man ibland vill skriva lite mer privat, fast då kommer jag på mig själv med att man ju kan skriva i en hederlig dagbok med lås ;) hoppas ni har det bra där nere i blåsten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback