Obeskrivlig känsla

Första månaderna efter Theo kom så var jag helt inställd på att jag inte skulle ha fler barn men nu vet jag inte längre. Börjar ju redan bli sugen på en till! På ett sätt vill jag och på ett sätt vill jag inte. Kommer ihåg när jag gjorde grav testet, det var den 6 mars 06, Lindas födelsedag =) Den känslan när man såg plusset, helt sjukt obeskrivligt! Tänkte inte på något annat då, va bara bebis i huvudet. Att vara nervös första gången man går o köper en Gravid tidning kan ju verka barnsligt men så illa va d ;) Kommer ihåg första sparkarna, när man låg på sängen o riktigt såg hur d hoppade på magen när busen kickade loss! När det närmade sej förlossningen o man va som värsta hypokondikern (stavas d så!?) och kände efter hela tiden om d inte gjorde lite ont, va d verkligen inte en liten värk? Eller kanske inte. En del hatar att va gravida - jag älskade det. Har nog aldrig känt mej så fin nån gång i mitt liv. Okej, kanske inte alla dagar, men oftast! E ju så fint med en liten mage. Skulle kunna vara gravid jämt, men vill faktiskt inte ha hur många barn som helst hehe.
Nej min plan är att få ett jobb till hösten/vintern, gärna 75%. Köpa ett hus så det finns rum till alla =) E ju redan trångt med en trea! Sen, när Theo e så stor så han inte behöver vagn utan kan stå på ståbräda lr så när inte benen bär längre.. då kommer nr 2 =) Suget o längtan kommer inte försvinna nån gång antar jag.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tänk om man själv hade kännt ett sug av en liten bebis.....men d kse kommer :)

2007-07-19 @ 15:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback