Inspirerad

Satt o läste hos en gammal vän vid namn Fiorella och såg en hetsig diskussion om allt ifrån hur äckligt Bulgairen är till läkare som inte kan säga alvedon rätt. Håller med om det där med läkare som inte kan språket, det är helt sjukt att dom kan få jobba inom sjukvården här. Jag vet inte hur många jag jobbat med inom äldre vården som heter typ Muhammed Ali som dom flesta gör, som jag inte förstår för fem öre när dom pratar! Tänk då dom stackars gamla människorna som knappt hör när en vanlig hederlig svensk skriker till dom.
Det där med Bugarien kan jag inte riktigt uttala mej om för jag har aldrig varit där men visst har jag läst löpsedlarna o sett vad som hänt där. Hemst, verkligen. Men hallå, är det någon som missat vad det (nästan) dagligen står på inrikes sidorna i alla tidningar här i Sverige! Man skjuten, kvinna mördad, föräldrar mördar sina egna barn!!! Om man endast hade läst senaste månades nyheter o aldrig besökt något av länderna så hade jag nog heller valt att åka till Bulgarien än Sverige. Där är det ju iaf billigt att handla ;-)

Kommentarer
Postat av: Fiorella

Hetsigt??? Gå in på www.catya.blogg.se då så ska du få se på hetsigt :D. det var hon som länkade mig.. och det var inget snällt inlägg.. hon och hennes läsare hatar mig.
gode gud säger jag bara. Över det sunny beachinlägget.. sååå löjligt.. men ganska roligt :D

Postat av: katta

ja tack skulle definitvit behöva hjälp me presentköp!! har fortf inte köpit ngt, nästan så ja skäms när ja tänker på att. hur blev tårtan? :D

2007-07-24 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback