Finner inga ord

Nu är det den 12 juli o var i hela fridens namn är sommaren?? Jag blir verkligen deprimerad av detta vädret, ungefär lika deprimerad som ja blir när jag inte har några pengar. Min man kom med förslaget att vi skulle åka t Kosta outlet när han kommer hem ifrån jobbet så skulle han handla lite kläder till mej. Han vet minsann hur man gör Jonna glad han =) Får väl se hur det blir med den saken sen. Han slutar ju klockan 14 idag.

I morgon fyller min kära mamma 45 år! Född fredagen den 13:e o fyller 45 fredagen den 13:e.. det bådar inte gott ;)
Vad ska jag köpa? Förslag mottages gladeligen! Ute i sista sekunden som vanligt.

Theo har sovit en halvtimme nu o sover nog en timme till så jag sitter här o väntar på att nästa avsnitt av What about Brian ska bli nerladdat. För jag kan då inte bärga mej till nästa vecka!!
Nu i dagarna har Theo lärt sej att vinka och när man sjunger Imse vimse spindel så viftar han med händerna, ändå att "regnet faller ner" hela låten så tycker jag det e duktigt :)

Kommentarer
Postat av: Emmzy

Här kikar jag in ibland, trevligt att läsa om din vardag som mor :)hoppas allt är bra med er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback