Dagens tanke

Är det lika varmt att befinna sej i 37 gradigt vatten som att befinna sej i ett rum där det är 37 grader varmt?

Tror jag kommer ihåg vilken låt det va som jag skrev om i förra inlägget. Fick gissningar på I need a heroe, och visst sjöng vi den.. many times! Men låten som jag for efter var "I like big butts..tralla la la la".. haha! För den va väl me i Shrek?

Denna dag gjorde mej till en ny människa, äntligen sol! Var på tosia en runda med Angelica, Tommy o Theo idag, käkade lite o strosade runt. Blev vädligt hett till slut.

I går var det shopping på Kosta outlet. Köpte P.op overall o mössa till Theo, halva priset för tusan! Jag själv fick ett par jeans o ett linne o Micke köpte lite tröjor o så sånna där grejer man har olja, vinäger o peppar o salt i.

Nu kryper Theo ordentligt för det mesta o är otroligt snabb på att sätta sej upp från krypställning för att inspektera saker o ting. Men roligast är ju att klättra på allt och nu går det även bra att gå lite längs bordet t.ex. Det bästa är att hålla mamma eller pappa i händerna o vandra runt överallt =)

Kommentarer
Postat av: sandra

ja jag kom på det på väg hem från coop igår att vi hade varit helt fel ute med den låten, det var ju den som du nämde här istället! haha.. letade efter min shrek skiva som en galning men hittade den inte.. fick nöja mig med den andra låten men jag måste bränna en skiva med I like big buts också! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback