Brownies, kex o cola

Haft en jätte trevlig kväll med Ida, så härligt att bara sitta o snacka en massa skit o bara "va".. Fikade lite o kollade på folk o hade allmänt trevligt på vårt vanliga ställe, dock ej vår vanliga plats för där var det någon som grillade.

Alltid e det något man funderar på, läskigt vad tider förändras. Det som en gång fanns som man trodde skulle finnas för alltid, finns knappt överhuvudtaget längre.

Kärlek till min lilla familj =)

O en sak till, jag har inga popcorn hemma, jag blir galen!!! Igår fick jag köpa "bio popcorn" på allsången för o få min dagliga dos. O lik förbannat har jag glömt köpa nya idag. Aja, får väl sova då!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha jisses e du så beroende av popcorn?? :P

2007-07-19 @ 15:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback