Wii :)

Blir ingen lång uppdatering nu, tog bara ett snabbkik här och passar på att skriva en rad. Tomten kom med ett Wii till oss idag, helt underbar tomte ju! Så nu har vi haft roligt åt de hela kvällen. Bowling turnering och sådära.

Theo har blivit sämre, har spytt fyra gånger idag. Känns inte som man nöjer sej med svaret: "Förkyldning i magen".
Hoppas det vänder snart, annars skulle vi ringa till barn på torsdag.

Han blev i alla fall jätteglad för sina juleklappar. Ska lägga in lite bilder i morgon istället. Han fick massa leksaker, kläder, pengar och ett par små skit söta skidstrumpor!! Så nu är vi väl så himla tvugna till att åka till sälen i mars ;)

Micke fick en klocka av mej som han blev jätteglad över. Jag fick centrumkuponger som jag ska shoppa för på rean. Sen kom ju som sagt tomten med ett Wii till hela familjen. Vi fick även biljetter till melodifestivalen och pengar, så nu blir det nog en kamera på mellandagsrean.

Nej nu blir det lite ost och kex och sen ska jag nog fasen sova snart, har ställt in mej på en hemsk natt nu när Theo inte är bra!

Kommentarer
Postat av: Lina,Fredrik & Ninni

Härligt med en underbar jul.. Sen är ju faktiskt inte julklapparna det viktigaste.. *försöka komma ihåG* :P

Hoppas lillkillen blir bra snart igen, stackarn att vara sjuk :(

Krya på honom!!

2007-12-25 @ 08:50:05
Postat av: katta

åh jag blir ju grön av avund när jag kikar in på din blogg o läser att ni fått biljetter till melodifestivalen!! :) vi hörs puss o kram

2007-12-25 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback