Theo viker tvätten - jag bloggar

Nu kommer Theo här med två par kalsonger i händerna, det känns som att jag borde vika tvätten istället för att blogga. Annars finns det risk att jag inte hittar grejerna sen. Igår t.ex. så hittade jag en blöt strumpa i påsen med pantflaskor. Theo är världens bästa tvätt tjuv. Tre kalsonger va det nu ja. . . . *snabbar mej på med skrivandet*

Pappan är hos doktorn och kollar sin sjuka mage. Han hade ont, och vi vill ju inte ställa in julfirandet för att han blir inlagd direkt. Då får vi äta en findus jultallrik på avdelning 48 istället. Nej tack. Hoppas att det går över eller att han får antibiotika så man slipper sjukhuset denna gången.

Nej nu har Theo rivit ut hela matberedaren också. Han tycker nog mamma ska baka lussekatter, jag som tänkte göra det i morgon, attans. Känns som jag skjuter på allt tills i morgon nu när jag tänker efter. Idag ska det i alla fall rullas och stekas köttbullar så har man det klart sen. 3 kg färs har vi så det lär ta sin lilla tid.

Nu ringde telefonen. Ska jobba 8-16 i morgon. Så nu får jag nog aktivera mej med alla sysslor idag istället. Pjuh.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad sött, jag har inte träffat henne på ett tag nu så hon har nog blivit större ja, är ju inte så länge tills hon ska ha känns det som :). Ja vi ska fira jul här har vi sagt. Det ska bli mysigt. Jag har förberett det mesta men städningen får Adam i helgen :). Jaså vart ska du då o jobba?

Postat av: Sofie

Nja det kommer bli så efter nyår iaf. Men vi har samma chef så är det att det krisar så tar vi hjälp av varandra ungefär. Då syns vi säkert imorgon. Jag börjar 14. Usch ska jobba hela helgen. Men sen har jag semester över julen :).

2007-12-20 @ 11:16:56
URL: http://FianSess.blogg.se
Postat av: Sofie

glömde visst svara på allt jag :). Jo jag mår bra. Foglossning känner jag av men jag har mitt bälte som iag lindrar. Men det börjar bli tungt o jobba eftersom vi går så mkt. Känns som en kniv skär rätt upp i ... ja :). Vad heter du på familjeliv förresten?

2007-12-20 @ 11:28:59
URL: http://FianSess.blogg.se
Postat av: Malin

Hej!
Vad kul att du ska jobba i 5an i morgon då syns vi nog i korridoren =) Jag jobbar 7-15. Hoppas allt e bra med er o så =) kram Malin

2007-12-20 @ 11:31:26
Postat av: Lina & Ninni

haha vilken buse! :D

DU. Jag kom in på omvårdnads distans utbildningen. YEY! :D

För du skulle väl me gå den .. eller?

Såg du att det är samma dag som "våra små" skolas in? Typiskt! hehe. men men.. e ju kl 13.oo

vet du hur länge man ska va på dagis? (första dagen alltså?)

Åh. Jag blev verkligen glad att ja kom in.. trodde ja faktiskt inte eftersom ja sökte så sent (3 dagar innan tiden gick ut..) :D

Ha de bäst!

2007-12-20 @ 12:51:16
Postat av: Lina,Fredrik & Ninni

Jo jag ska också på datorkursen :) Är också SÅ taggad.. känns verkligen jätteskoj! :D

Jättebra när jag samtidigt kan jobba och behålla min fasta anställning också :D

Tror det var 9.oo ni skulle vara där, och ninni 9.15 ... men e inte helt säker.. säkrast att du ringer o får papperna igen ;)

ha de bäst tjejen!

2007-12-21 @ 08:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback