Tävling

För första gången ska jag vara med i en tävling här i bloggatmosfären! Det är SJUKDOM som anordnar den och man kan vinna Ipod, mp4 spelare eller bio biljetter.


Min motivering lyder som följer:

Jag har varit mammaledig i över ett år och det blir man då inte rik på (vilket jag inte klagar över för det är det underbaraste som finns att få vara hemma med sitt/sina barn)! Men detta har ju inneburit att jag inte har kunnat unna mej själv så mycket, och inte heller kunnat vara så generös som jag velat med presenter till nära och kära. Så vare sej det hade varit mp4, Ipod eller biobiljetter (som hade gett mej en underbar bio kväll med kvalitetstid med sambon) hade det passat utmärkt i julklapps säcken hemma hos mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback