Skriva ut utan skrivare

Har en hel del papper som måste skrivas ut, då vore det bra med en skrivare. Vår står ute i vårt förråd och gör ingen som helst nytta. Får helt enkelt köra ner till mamma och skriva ut allt innan jag kör till Ida.
Ska fika lite hos Ida och inspektera hennes hus. Konstigt att komma hem till det huset som en gång va hennes föräldrars och nu är det helt plötsligt hennes alldeles egna. Ska bli kul att se hur fint dom gjort det!

Senare idag ska jag tömma kameran och lägga in alla bilder på datorn. Har varit dålig på de senaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: Eva

jag fattar inte hur man lägger in mer bläck..asjobbigt.

Postat av: emmzy

hehe jo jag är också van vid en annan levnadsstandard, men ja, runt 7000 i månaden får vi studenter klara oss med.

2007-12-06 @ 10:58:15
URL: http://emmzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback