Önskningar

Lista åtta saker du önskar dig av tomten och länka den som du tog utmaningen från - Fiorella 

1. Ett knivset, med knivskarpa knivar - såklart!
image211

2. Nya madrasser till dubbelsängen. Gärna en stor och då behövs även en ny bäddmadrass.
image212

3. Pengar och inte ett öre mer - alltid bra att ha.
image213

4. En digital systemkamera. Nikon D40x.
image209

5. En sodastreamer hade ju varit skoj att ha kanske.
image208

6. Ett nintendo Wii hade nog förgyllt många kvällar.
image207

7. En såndär Electrolux flux eller vad dom nu heter. E dom bra förresten??
image206

8. En resa till Mallorca.
image210


Fasen, efter önskning 4 började verkligen fantasin tryta. Det måste ju innebära att jag har det mesta jag behöver!

Jag utmanar Therese, Angelica, Anna, Katta, Sandra O, Emmzy.. Ja, känner du dej utmanad så är du hjärtligt välkommen att höra av dej så jag kan kika på din önskelista också!

Kommentarer
Postat av: Fiore||a

haha vad roligt att du la till bilder. Nu ångrar jag att inte jag med gjorde det :).

KÖP INTE EN SÅN DAMMSUGA. STRYK DEN FRÅN LISTAN. Den är skitdålig. Sopskyfflen jag köpte på rusta för 39 kr är 100 gånger så bättre.

Suger dåligt
Pytteliten dammsugarpåse.

Det enda pluset är att den är snygg.

Postat av: Tessan

Jag eller ngn annan Therése?? ;)

2007-12-10 @ 16:04:59
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: katta

detta va minsann en utmaning..haha vet inte hur man gör när man länkar ngn på bloggen. vadå oteknisk :)

2007-12-11 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback