MIFFO

Gud så härligt det va att Theo somnade helt utan problem idag. Däremot åt han inte så mycke välling och inte heller så mycke middag innan, så han lär vakna väldigt tidigt och vilja ha mat. Men det är inte mitt problem för i morgon är det pappans tur att stiga upp minsann, höhöhö!

Jag tänkte att jag skulle kolla på Miffo, en film som går på tv ikväll. Någon som sett den?? Ni kan ju ge mej en kommentar lite snabbt om ifall den är sevärd eller inte.





Har handlat i eftermiddag. Så nu är nog den mesta julmaten inköpt, skönt att ha det avklarat så kan man koncentrera sej på massa julmys till helgen! På fredag blir det nog glögg mys och dags att klä granen. Tänkte även baka en sats med lussekatter till då och göra lite knäck o sådära. Längtar tills fredag, då är Micke ledig och börjar inte förrän efter nyår (kanske jag redan sagt?), det ska bli riktigt härligt.

Blir nog lite fest på juldagen. Tommy & Angelica skulle fixa något, så då är vi inte sena att haka på helt enkelt. Får väl ta det lilla lugna eftersom vi ska fira jul hos Mickes mamma med den sidan av familjen, endel har vi inte hunnit avverka vid det laget men dom flesta träffar vi nog lilla julafton och julafton. Alltid trevligt att umgås i alla fall, äta lite gott och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback