Lite pics från senaste tiden

Theo äter själv, kladdig i hela ansiktet och håret. Matmonstret!

image217

Läser bok med sin mormor.

image218

Han har så goa lockar min troll unge. Ska aldrig klippa honom :)

image219

Korten från Sydbild uppsatta och småkorten i lilla albumet får stå på skänken. (där det för tillfället är väldigt mycket annan skit också) Mitt fina pepparkakshus också. (Gjorde så gott jag kunde haha)

image220

Hotellfrukost! Denna bilden ser väl inte så lockande ut egentligen. Men, wienerbröden är lockande!

image221

Kommentarer
Postat av: katta

haha jag får mina ryck :) javisst klart vi syns på fredag! ska bli trevligt som tusan puss

Postat av: Fiore||a

haha ja det är jag faktiskt rätt duktig på :).

Shiiit vad goda winerbröden ser ut och jag som inte ens gillar det egentligen :).
fina bilder på theo, han är så sjukt lik min storebrors sambos son så det är skrämande :).

2007-12-12 @ 22:44:16
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Postat av: marie

det beror lite på vilka ämnen man läser!nästa termin ska jag ut på apu i ämnena social omsorg, omvårdnad och geriatrik. eller de innehåller apu mål vad det vill säga vet jag inte, det får man reda på i varje kurs!/kram

2007-12-13 @ 09:59:38
URL: http://mawrii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback