Lite gran bilder m.m

Har haft en bra dag idag. Handlat alla sista julklappar, tror jag i alla fall. Blir kanske något mer till lill-fisen. Va hos mina föräldrar och åt den traditionella fredagsmiddagen klockan fem. Theo tyckte inte alls det va kul idag utan det va mest pip och gnäll. Han är så trött av sin förkyldning och alla (ursäkta språket ni som är känsliga) diareer. När vi kom hem blev det full rulle på han igen i alla fall. Vi klädde granen och Theo hjälpte såklart till.

2 saker som Theo tyckte skulle va i granen va min plattång och hans nappis. 

 



När Theo somnade så passade jag på att slå in alla julklapparna. Under tiden så diskade och dammtorkade Micke, så några knop har han minsann gjort idag ;) Han är mycket bättre idag och doktorn ringde med ett positivt besked innan att det inte lär bli någon jul på sjukhuset utan det kommer att gå tillbaka med medudinen han fått.
Passade på att ta lite kort med julisarna under granen för där lär dom inte få ligga ifred när Theo slår upp sina blå i morgon. Slänger nog in dom i klädkammaren tills självaste julaftonen skulle jag tro.
Alla klapparna är inte med på bilden, en del är redan nerpackade i påsar som ska med ut till Hasslö på söndag.
       



Kolla in kul-tjuven!!
image247

Granen ser verkligen ful ut i vissa vinklar, får nog justera grenarna lite!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hahaha lätt att plattången passade in där :P Den va oxå röd jö ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback