Leta efter tomtar?

Precis som att man inte har bättre saker för sej än att leta efter tomtar på en massa töntiga bloggar. 1000 kronor på HM skulle jag förmodligen inte ens kunna spendera. Skulle väl kanske gå om man köpte barnkläder, smink och lite underkläder i och för sej. Men det är inte ofta jag handlar på HM faktiskt.

Jag funderar på att gå och lägga mej. Slö tittar lite på filmen på femman, men är för trött för att koncentrera mej. Kollade in på webbisarna och såg att det va två otippade människor som fått bebis. En av dom såg jag visserligen på piraten för två veckor sen så jag visste ju att hon va gravid. Anledningen till att hon är et otippad person kan ni ju läsa i förra meningen. Vad gör man höggravid på piraten? Vart är världen på väg egentligen.

Så gott det va att kramas med Theo innan, helt underbart! Borta bra men hemma bäst. Vi konstaterade vid ett par tillfällen att "undra hur det hade gått att ha med barnen här". Visst hade det gått, men resan hade ju inte haft samma syfte då. Och trots att man håller på att sakna ihjäl sej så behöver man ju det. Det är ju verkligen en krydda för förhållandet och jag vet ju att Theo har det jättebra hos sin mormor och morfar!

Kommentarer
Postat av: Fiore||a

antar att det var S du såg på pirren :) typiskt henne iaf.

Postat av: Fiore||a

Vill inte säga genom kommisar.. kom in på MSN så kan jag säga :)

2007-12-10 @ 11:34:29
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback