*Julglädje*

Idag kommer jag nog känna av att julen närmar sej med stormsteg, för första gången detta året. Ska inhandla en del julklappar, en del god dricka på systemet, slå in julklappar och klä granen. Samtidigt som jag ska va sådär extra julsnäll och pyssla om min sambo. Och mysa med min underbara son, som jag visserligen gör varje dag, men idag ska jag pussa på han lite extra. Funderar på att göra knäck också. Lussekatterna bakar jag i morgon istället, orkar inte stå med det också idag.

Funderar lite på hur julaftonen kommer att bli här hemma. Fika till Kalle Anka, sen kommer tomten, sen blir det julbord med en massa god mat och sen ska jag ha ett riktigt exklusivt godis bord och även massa god dricka. Äntligen får vi sätta egen prägel på julen, skapa vår egen tradition som passar vår familj. Ska bli så underbart härligt att vara hemma, så Theo kan leka med sina leksaker han får av tomten utan att man ska behöva asa ut allt i bilen för att transportera hem det sen. Kan inte bli bättre ju! Sen får han busa tills han stupar i sängen. I sin alldeles egna säng. Hoppas på en fin jul med mycke glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback