Jag önskar mej snö

Nu är det inte många dagar kvar till jul så nu tycker jag minsann det är dags att det kommer lite snö. Himlen ser faktiskt lite snö-grå ut tycker jag nog allt. Kallt är det ju ute så det räcker och blir över i alla fall.

Theo somnade klockan tre efter mycket om och men. Så hoppas han vaknar nu snart igen, annars får jag väcka han vid fyra. Då blir det lite mat för herrens del sen ska vi ta och gå ut lite. Han äter verkligen jättedåligt nu, hoppas det vänder snart eftersom han inte har så mycket hull att ta av. Lille fisen!

Det börjar bli mörkt ute och jag har bara en lampa tänd i hela lägenheten, orka gå upp och tända lixom! Inte konstigt man är trött ju. Theo sov till nio idag och jag har ändå varit trött. Dumma förkyldning, den tar på krafterna. Hoppas förkylda familjen blir bra nu till jul.

Kommentarer
Postat av: Lina & Ninni

Jasså? Åh, då får man hoppas att Ninni e "likadan" Hade varit guld värt om man fick bort ena vilan, så hon bara vilade en gång / dag.. Hoppas! :D

Hoppas ni blir friska till jul.. Inge skoj o vara sjuk på självaste julafton ju! :(

Ha det bäst!

2007-12-19 @ 21:53:27
Postat av: Sofie

Hej!
Vad söt han är Theo :). Jodå allt är bra med både mej o magen. Den växer kan man ju säga. Förra veckan tyckte jag det knappt syntes men i helgen fick den fart haha.
Hur är det med er då? Kram Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback